Kezdőlap » Blog » Gyógyszertári csomagátvétel

Gyógyszertári csomagátvétel

    gyógyszertári csomagátvétel

    Napjaink rohanó világában az ügyfelek számára kiemelten fontos tényező lett az idő és a kényelem. A DocBox csomagautomata remek alternatívát kínál gyógyszertárak számára a gyógykészítmények és egyéb csomagok kiadásának gördülékenyebbé tételére, akár a nap 24 órájában. A továbbiakban röviden összefoglaljuk magát a problémát és azt, hogy a DocBox csomagautomata hogyan tud megoldást kínálni a gyógyszertári csomagátvétel kérdésére.

    A Probléma

    Napjaink rohanó világában az ügyfelek számára kiemelten fontos tényező lett az idő és a kényelem. A vásárlókért folytatott kiélezett küzdelemben minden egyes, akár aprónak vélt tényező is döntő befolyású lehet. A 2022. január 01-én életbe lépett jogszabályi változás értelmében vény nélküli gyógyszerek házhozszállítása futárszolgálat igénybevételével tiltottá vált, ezzel utat nyitva a gyógyszertári csomagátvételnek.

    Megoldás

    A DocBox csomagautomata remek alternatívát kínál gyógyszertárak számára a gyógykészítmények és egyéb csomagok kiadásának gördülékenyebbé tételére. A csomagautomata nonstop -0-24 órás-  gyógyszertári csomagátvételt tud biztosítani a hét összes napján. Mivel az automata kihelyezhető közvetlenül a gyógyszertár elé, így biztosított, hogy a patikában dolgozó gyógyszerész személyesen helyezze bele az átvenni kívánt -kizárólag vény nélkül kapható- termékeket.

    A használat folyamatának rövid leírása

    Online értékesítés

    A vény nélkül kapható gyógykészítményeket, illetve eszközöket a vásárló a gyógyszertár honlapján megrendeli. A gyógyszerész munkatárs, a megrendelést feldolgozza, ezzel egyidőben a DocBox platformon automatikusan regisztrálásra kerül a küldemény. Behelyezi a megfelelő rekeszbe a csomagot, majd ezt követően a vásárló E-mail/SMS értesítést kap arról, hogy rendelése átvehető.

    Gyógyszertári csomagátvétel

    Bizonyára még a legmodernebb készletezési technikákat alkalmazó patikákkal is előfordult már, hogy egy-egy gyógyszerből nem volt éppen kéznél vagy a vásárló egy helyben készített gyógykészítményt szeretne rendelni, amiért később kellene visszajönnie. Ilyen esetekben az alapvető vásárlói adatokon túl az E-mail cím/telefonszám megadása után a kézbesítés könnyedén rögzíthető a DocBox platformon. A folyamat innentől kezdve, megegyezik az online értékesítéssel.

    Ismerősek az Ön számára a cikkben írt problémák?

    Tudjuk a megoldást! Vegye fel felünk a kapcsolatot: