Egy irodaházban rengeteg küldemény fordulhat meg, legyen szó akár csomagról, akár dokumentumokról. Érkezhetnek a küldemények az irodaházon kívülről, de elképzelhető, hogy az irodaházban lévő cégek saját munkatársai szeretnének egymásnak csomagot vagy dokumentumot küldeni.
A Probléma
Egy irodaházban adott esetben sok kisebb-nagyobb cég működik, melyek mindennapos működésük során csomag és dokumentum küldeményeket fogadnak illetve küldenek. Mindez tetemes mennyiségű küldeményt jelenthet, amely gyakran a portán csapódik le és ezen küldemények kezelését kénytelenek ők megoldani.
Megoldás
Egy irodaházban kihelyezett DocBox automata számos feladatot elláthat és segíthet a változatos küldemények kézbesítésének optimalizálásában. Egy kívülről érkező küldeményt a futár rögtön behelyezhet az automatába, anélkül, hogy várnia kellene a címzettre, amíg megjelenik a portán, a portásnak pedig nem kell küldeménykezeléssel foglalkoznia. Az irodaházban működő cégek dokumentumokat, eszközöket adhatnak át a home office-ban dolgozó kollégáik részére, akik akkor vehetik át a küldeményt, amikor neki megfelel.
Milyen előnyöket nyújtanak a DocBox automaták egy irodaház működésének mindennapjaiban?
- Az irodaház üzemeltetője egy extra szolgáltatásként vezetheti be a DocBox automatát
- Az irodaházban működő cégek szabadon használhatják az automatát mindennapos küldeménykezelésük optimalizálásához
- Minden küldemény feladási és átvételi időpontja visszakövethető
- A Home Office-ban dolgozó kollégák számára leegyszerűsödik a küldemények átadása
- A portás személyzet küldeménykezelési terhelése megszüntethető.