Kezdőlap » Blog » Irodaházi csomagok kezelése

Irodaházi csomagok kezelése

    irodaház

    Egy irodaházban rengeteg küldemény fordulhat meg, legyen szó akár csomagról, akár dokumentumokról. Érkezhetnek a küldemények az irodaházon kívülről, de elképzelhető, hogy az irodaházban lévő cégek saját munkatársai szeretnének egymásnak csomagot vagy dokumentumot küldeni.

    A Probléma

    Egy irodaházban adott esetben sok kisebb-nagyobb cég működik, melyek mindennapos működésük során csomag és dokumentum küldeményeket fogadnak illetve küldenek. Mindez tetemes mennyiségű küldeményt jelenthet, amely gyakran a portán csapódik le és ezen küldemények kezelését kénytelenek ők megoldani.

    Megoldás

    Egy irodaházban kihelyezett DocBox automata számos feladatot elláthat és segíthet a változatos küldemények kézbesítésének optimalizálásában. Egy kívülről érkező küldeményt a futár rögtön behelyezhet az automatába, anélkül, hogy várnia kellene a címzettre, amíg megjelenik a portán, a portásnak pedig nem kell küldeménykezeléssel foglalkoznia. Az irodaházban működő cégek dokumentumokat, eszközöket adhatnak át a home office-ban dolgozó kollégáik részére, akik akkor vehetik át a küldeményt, amikor neki megfelel.

    • Az irodaház üzemeltetője egy extra szolgáltatásként vezetheti be a DocBox automatát
    • Az irodaházban működő cégek szabadon használhatják az automatát mindennapos küldeménykezelésük optimalizálásához
    • Minden küldemény feladási és átvételi időpontja visszakövethető
    • A Home Office-ban dolgozó kollégák számára leegyszerűsödik a küldemények átadása
    • A portás személyzet küldeménykezelési terhelése megszüntethető.

    Ismerősek az Ön számára a cikkben írt problémák?

    Tudjuk a megoldást! Vegye fel felünk a kapcsolatot: